Zadání BG Academy pro 11. cyklus!

Zadání BG Academy pro 11. cyklus!

 

Nový semestr začíná a my vám už tradičně přinášíme zadání pro letošní cyklus Business Gate Academy! Tento semestr budou studenti pracovat na 6 rozmanitých a zajímavých zadání.

Studenti Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné se do Business Gate Academy mohou přihlásit zde. Přihláška je zároveň prvním kolem výběrového řízení v podobě vstupního dotazníku.

Team leader Monika K.

Lázně Radegast Logo

Lázně Radegast: Lázně Radegast se zaměřují na špičkové enviromentální technologie na podporu přátelského prostředí pro zdravý život. Naším společným úkolem bude vytvořit téhle společnosti firemní identitu, budeme také řešit externí komunikaci, a určíme si cílovou skupinu. Dále budeme vytvářet brand manuál, kde vytvoříme například logo společnosti.

Team leader Nicole Feberová

VR life logo

VR Life: Firma VR Life nabízí virtuální realitu v podobě zácviku zaměstnanců, rehabilitací a projektů na míru. Jejich novým programem je VR Vitalis. VR Vitalis nabízí rehabilitace pro pacienty, které probíhají pouze ve virtuální realitě. Našim úkolem bude vymyslet propagační letáčky, rebranding jejich designu a rozjet jejich sociální sítě.

Team leader Petr Dolžel

Foodigo logo

Foodigo: Foodigo je online velkoobchod s kvalitními potravinami, který cílí na kavárny, restaurace a prodejny se zdravou výživou. Zároveň také vyrábí i produkty pod vlastní značkou. Jedná se o startup, projekt v počátku, a náš tým bude spolupracovat s marketingovým oddělením na rozjetí propagace této nové firmy. Budeme spolupracovat s opravdovými profíky ve svém oboru!

Team leaderka Terezia Kowolowská

Poplach logo

PoPlaCh: PoPlaCh je standup comedy skupina, která vystupuje po Moravskoslezském kraji. Naším zadáním bude vytvořit událost, kde tato skupina vystoupí. Budeme řešit vše co se týče samotné realizace a propagace například na sociálních sítích. Pokud ti kreativita není cizí a zaujalo tě toto zadání, přihlas se ke mě do týmu!

Team leader Veronika Kubálková

Zažij kraj logo

Zažij kraj: Zazijkraj.cz vydává netradiční cestovatelské průvodce napříč kraji Českou republikou. Ale nyní přichází na trh s novou mobilní aplikací, kterou bude muset mít v telefonu každý, kdo rád cestuje. Úkolem tohoto zadání je realizace průzkumu zájmu cílové skupiny o aplikaci. Dále se bude vytvářet kampaň, aby se získali noví uživatelé – vysokoškoláci.

Team leader Viktor

Bekbek logo

BekBek: Projekt BekBek si zakládá na české výrobě a dali se cestou cirkulární ekonomiky. Klade důraz na životní prostředí a upcycling. Vyrábí městské batohy z recyklovatelných materiálů, které jsou snadno omyvatelné a antialergenní. Cílem zadání je zvýšit důvěryhodnost značky. Budeme vytvářet marketingovou kampaň a propagovat produkty na sociálních sítích za účelem prodeje.

Zaujalo tě některé ze zadání? Přihlásit se na výběrové řízení můžeš zde.