Cyklus workshopů

Cyklus workshopů 

(Zimní semestr 2018/19)


Přijďte si poslechnout experty z různých oblastí! Jedinečná sestava zvučných jmen, příležitost, která se neodmítá.

Jiří Komár – Webová analytika

Termín konání 16. 10. 2018, 16.00 – 18.00

Prostřednictvím nástroje Google Analytics nás Jiří naučí porozumět lépe webu. Vysvětlí nám, jak tento nejznámější analytický nástroj funguje, jak jej nastavit a jak správně číst výsledky a tvořit reporty. Mimo to nám ukáže i časté chyby nebo omyly, kterých se uživatelé v analytice dopouštějí. Podíváme se také na přehled aktuálních trendů z oblasti analýzy webu a zvyšování CRO.

 

Daniel Gamrot – Time management

Termín konání 22. 10. 2018, 16.00 – 18.00

Daniel je lektorem osobní produktivity a konzultantem v oblasti využívání moderních digitálních nástrojů ve firmách. Jak sám říká, podstatou osobní produktivity není stihnout vše, ale stihnout to nejdůležitější. Ukáže nám, jak zaměřit pozornost na ty nejpodstatnější aktivity. Představí nám několik praktických nástrojů, které pomáhají určit nejdůležitější oblasti, cíle a podporují také v určení dalších klíčových kroků, které již nebudeme odkládat a pomohou nám v efektivní práci.

 

Michal Kubín – Budování značky (branding online)

Termín konání 30. 10. 2018, 16.00 – 18.00

Jak postavit firmu tak, aby přežila první smrtelné roky a dokázala dlouhodobě úspěšně růst? Díky nástrojům a metodikám, nám Michal ukáže, jak se zdokonalit ve strategickém marketingu, či jak prozkoumat oblasti budování značky pomocí například positioningu – že nevíte, co to znamená? Na workshopu s Michalem se to a mnoho dalšího dozvíte.

 

Martin Šafařík – Kreativní řešení problémů

Termín konání 6. 11. 2018, 16.00 – 18.00

Existuje způsob řešení problémů, který záležitost nejen vyřeší, ale nabídne novou úroveň přidané hodnoty? Kreativní řešení problémů a vytváření nových nápadů jsou páteří inovace. Často se cítíme nejméně kreativní v okamžiku, kdy potřebujeme být co nejtvořivější. Proto potřebujeme znát a používat více nástrojů pro posílení své nebo týmové kreativity. To a mnoho dalšího probereme s Martinem na workshopu o kreativním řešení problémů.

Pavel Šenkapoun – Copywriting

Termín konání 13. 11. 2018, 16.00 – 18.00

Jak na tvorbu reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej výrobků a služeb, si ukážeme na workshopu s Pavlem. Kromě copywritingu připravuje Pavel také online strategie, analýzy, kreativní koncepty a ucelené kampaně, ve kterých má bohaté zkušenosti.

Martin Krček – Chatboti a Voiceboti

Termín konání 20. 11. 2018, 16.00 – 18.00

V první části si ukážeme, co dnes umí chatBoti a virtuální asistenti (Amazon Alexa, Google Asistent nebo Siri), uvidíme příklady firemního využití (zákaznický support, interní support, marketingové kampaně, virtuální sekretářka), IoT & Smart Office. S Martinem se podíváme i na finanční stránku a ROI. Na příkladu budou prezentované jednotlivé kroky implementace (Bot Brand & Persona, Conversation Design, Testing, Promotion). V kreativní části si společně vytvoříme jednoduchého chatBota propojeného s FB stránkou a messangerem.

 

Jakub Hermann – PPC

Termín konání 27. 11. 2018, 16.00 – 18.00

Pokud vás zajímají PPC a další reklamní nástroje online marketingu, nesmíte na tomto workshopu chybět. Spolu s Kubou si řekneme, co jsou to PPCčka a jaké jsou výhody PPC systému ve vyhledávačích na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu.

Aleš Sladký – Obchodní dovednosti

Termín konání 4. 12. 2018, 16.00 – 18.00

Kurzy obchodních dovedností často vedou lektoři, kteří nemají dostatek zkušeností z praxe. U nás se tohle prostě stát nemůže! Aleš má své zkušenosti podloženy 25 letou praxí. Pracoval jako obchodní ředitel. Obchod je jeho vášní. Na workshopu s námi Aleš projde obchodní postupy firmy, odhalí potenciál obchodníků a chybět rozhodně nebudou ani ukázky z praxe.