Cyklus workshopů

Cyklus workshopů 

(Letní semestr 2018/19)


Přijďte si poslechnout experty z různých oblastí! Jedinečná sestava zvučných jmen, příležitost, která se neodmítá.

Dominika Roháčová – Copywriting a obsahová strategie

Termín konání 16. 4. 2019, 16.00 – 18.00

Obsah je v marketingu jedním z nejsilnějších nástrojů a proto jsme pozvali Dominiku, aby nám poradila, jak správně řídit firemní sociální sítě a navrhnout poutavou obsahovou strategii. Také se společně podíváme na facebookové kampaně nebo copywriting, o kterém se dozvíme, že to vlastně není jen psaní textů pro web. Tímto vším nás provede Dominika, jejíž práci jsme mohli zaznamenat u firem, jako Orfa nábytek, Solidsun nebo třeba Soxit.

 

Stanislav Vavřík – Online a offline marketing

Termín konání 23. 4. 2019, 16.00 – 18.00

Chceš-li se orientovat v problematice zviditelňování firem či značek, doraž na workshop se Standou Vavříkem, kterého si mohl potkat například na Barcampu. Dobře nastavený online a offline marketing, je tou správnou cestou, jak toho dosáhnout.  Právě se Standou si řekneme, jaké jsou formy marketingu a jak s nimi pracovat, takže pokud chceš vědět, jak se dostat do hlav a srdcí zákazníku, určitě si tenhle workshop nenech ujít.

 

Lenka Papřoková – Sloganistika

Termín konání 29. 4. 2019, 16.00 – 18.00

Lenka se s námi podělí o své zkušenosti s tvorbou sloganů, claimů a domén pro firmy, značky nebo třeba produkty. Řekne nám, jak správně firemní slogan vytvořit, zda má být slogan součástí loga nebo co by takový slogan měl sdělovat a obsahovat. A vůbec, víš co je to claim? Jak správně slogan definovat? A co by měl správný slogan obsahovat? To vše a mnohem víc se dozvíš v pondělí 29. 4. na workshopu s Lenkou.

 

Tomáš Buman – Webdesign a UX design

Termín konání 7. 5. 2019, 16.00 – 18.00

Poslední workshop tohoto semestru bude zaměřený na web a UX design. Nečekej žádné jedničky a nuly nýbrž našlapaný workshop o potřebách a porozumění cílových zákazníků. Spolu s Tomem, který pracoval například pro Alzu či společnost Tieto si řekneme, o čem webdesign a UX design je. Na praktickém příkladu si dále ukážeme, jak udělat web přitažlivým anebo jak provést úpravy v UX designu e-shopu či v obsahové stránce webu.