Zadání BG Academy 8 ročník!

Zadání BG Academy 8 ročník!

Máme zde další ročník BG Academy,

kde bude 40 studentů v pěti členných týmech pracovat na následujících zadáních. Nově jsme letos vytvořili také medailonky jednotlivých zadáních, které najdete na našem Instagramu. Jako první si představíme Iglou, která bude letos trochu netradiční, protože na tomto zadání bude pracovat tým poskládaný ze zahraničních studentů. Jdeme na to.

Iglou is an young non-profit organisation which developed an emergency shelter for homeless people who can’t, for some reason, sleep in night shelters from charities. We will help them to spread their mission all around the europe and save many lifes.

 

Café Bar TWINS je karvinský rodinný podnik, ve kterém návštěvníci naleznou nejen výtečnou kávu, ale také si pochutnají na výborném burgeru. Studentský tým se zaměří na celkový marketing podniku, tzn. jak online marketing, tak i offline marketing. Ponoří se do vytvoření obsahové strategie na sociálních sítích a další formy propagace podniku. Studenti se naučí jak propojit online i offline marketing.


Maminka a dcera, dvě nadšenkyně do zdravého životního stylu a kvalitní přírodní kosmetiky. Získaly výhradní zastoupení slovenské značky Ave Natura a vytvořily e-shop s přírodními produkty, které jsou zároveň šetrné k životnímu prostředí. Svým mottem:  „Včerejšek už nezměníš, ale dnešek změnit můžeš“ chtějí inspirovat a předávat své zkušenosti ohledně zdraví, kosmetiky a ochrany přírody. V zadání pro tuto firmu si nejdříve posvítíme na konkurenci a poté vytvoříme vhodnou obsahovou a marketingovou strategii pro propagaci značky Ave Natura a edukačních akcí pořádaných e-shopem DENZA.

 

Moravskoslezské inovační centrum pomáhá v podnikání malým a středním firmám v našem kraji. Našim úkolem bude vytvořit komunikační kampaň, která přiláká vzdělané lidi se zkušenostmi, aby obohatili náš region. Celá kreativita této kampaně záleží na nás, můžeme si vymyslet cokoliv, co by mohlo přivést naši cílovou skupinu k nám do regionu.

Firma Bezbolestné sezení se zabývá výrobou a prodejem opěrek a podsedáků na sedačku, do auta a kanceláře. Jejím posláním je ulevit od bolesti lidem trpícím bolestí zad a kyčlí a dopřát jim, aby pro ně bylo sezení ať už doma, v autě či kanceláři pohodlné a spojené s relaxací. Své produkty prodává přes eshop. V rámci zadání pro tento semestr bude tým studentů z BG Academy řešit především tvorbu nového eshopu pomocí šablony a také PPC kampaň v Google Ads.


Ostravský Hub, fungující jako součást mezinárodní sítě více než 100 Hubů po celém světě, je inspirativní pracovní prostor kombinující výhody plně vybavené kanceláře, internetové kavárny a podnikatelského inkubátoru. Využívají jej nezávislí profesionálové, zástupci firemní či neziskové sféry a široká veřejnost, která chce pravidelně získávat nové kontakty, podněty a příležitosti. Úkolem týmu bude podílet se na organizaci letošní akce Startup Weekend Ostrava, kterou Impact Hub pořádá společně s Centrem podpory inovací – VŠB-TUO. Od marketingového zabezpečení akce, přes komunikaci se sponzory a organizaci akce přímo na místě, až po zpětné vyhodnocení – tým si reálně vyzkouší vše. Bude to jízda, ale bude to stát za to!

Přijdete na pracovní pohovor. Nasadíte si brýle pro virtuální realitu a dále už se jenom necháte vést testovací aplikací, která zkoumá postřeh, pozornost, paměť a další parametry. Sci-fi? Ne tak docela. Právě takové testování uchazečů o zaměstnání nabízí společnost VR LIFE. Jedná se o start-up, který se řídí heslem „Tvoříme svět virtuální reality, aby ten skutečný mohl fungovat lépe“. Hlavním úkolem našeho týmu bude zajistit nárůst poptávky firem po testování uchazečů o zaměstnání prostřednictvím virtuální reality.

Firma PC Ambulance s.r.o. je nově založenou společností, která se zaměřuje na servis a poradenství v oblasti IT. Hlavním cílem společnosti a tím, čím se chce odlišit od konkurence, je být k dispozici v době, kdy jsou již ostatní servisy IT mimo provoz, a nabídnout zákazníkům pomoc a řešení jejich problémů. Zadáním pro BG Academy bude navrhnout strategii prezentace značky společnosti, formu marketingu a dostat se do povědomí budoucích potenciálních zákazníků. A třeba jí tak vymyslet kampaň století. 

Registrovat se můžete zde: