Cyklus workshopů - online marketing

Cyklus workshopů – online marketing 

(letní semestr 2017/18)


Přijďte si poslechnout experty z oblastí online marketingu! Jedinečná sestava zvučných jmen, příležitost, která se neodmítá.

Lukáš Lískovec – Úvod do webové analytiky

Termín konání 13. 3. 2018, 16.00 – 18.00

Služba Google Analytics je nejpoužívanější službou analytiky webových stránek a nejlepším přítelem online marketérů. Jak je možné analytiku použít ke sledování návštěvníků vašich webových stránek? Co se můžete dozvědět o jejich chování a jak je možné tyto statistiky najít? V tomto workshopu se naučíte základy webové analytiky a platformy Google Analytics interaktivním způsobem v reálném účtu Google Analytics, získáte užitečné tipy a dozvíte se, jak získat certifikát zdarma.

 

Ondřej Baar – Řízení procesů SEO

Termín konání 20. 3. 2018, 16.00 – 18.00

Na workshopu se dozvíte jakým vývojem prošla optimalizace pro vyhledávače a kde je teď nejužitečnější s ohledem na konverze investovat svůj čas. Zaměření obsahové optimalizace pro sociální média a youtube je na razantním vzestupu a brzy již budou konkurovat možnostmi akvizice vyhledávačům. Usnadněte si zdlouhávé sbírání informací na internetu a přijďte na workshop pro podstatné informace o přizpůsobení obsahu moderním trendům.

 

Tereza Heriánová – Efektivní obsah na různých platformách

Termín konání 27. 3. 2018, 16.00 – 18.00

Je pro tebe velkou záhadou jaký obsah umístit na které sociální sítě? Stále přemýšlíš proč tvůj obsah na určitých platformách nefunguje? Tak přesně pro tebe je tento workshop na kterém se dozvíš kdo používá jaké sociální sítě, jak funguje algoritmus Facebooku, či jaký obsah se nejlépe hodí na na kterou platformu. Zaměřovat se budeme na Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat a Youtube. Na workshopu si také ukážeme, jak to funguje v praxi a to na třech příkladech mezinárodních značek.

 

Lucie JebaváStrategie na sociálních sítích

Termín konání 3. 4. 2018, 16.00 – 18.00

Na FB postujete 10x denně fotku produktu a vašimi fanoušky na Instagramu jsou pouze váš šéf a jeho asistentka?  Máte pocit, že práce social media manažera není to, co jste očekávali? Potom mám pro vás řešení. Ukážu vám, jak si klást správné otázky, kde hledat odpovědi a jak z toho postavit strategii, za kterou vám dá lajk i vaše máma. Společně si ukážeme příklady z praxe. A chybět nebude i praktická část, kdy si společně (v hodně zkrácené verzi) zkusíme malou strategii postavit.

 

Lukáš Dadej – Jak spravovat sociální sítě?

Termín konání 10. 4. 2018, 16.00 – 18.00

Jmenuji se Lukáš Dadej a jsem marketingový hrdina, který přiletí kdykoliv, když je někdo v nesnázích se svým Facebook marketingem! Spravuji kampaně pro České podnikatele i 🌍 celosvětové startupy & učím, jak se propagovat na Facebooku jako #hrdina. Pro více tipů a triků mě sleduj na Facebooku & Instagramu! Co je to Business Manager, jak vytvořit první placenou reklamu a sbírat publika pro remarketing? To vše se společně naučíme na praktickém workshopu, s těmi nejlepšími příklady z praxe… Přijď se i TY učit spravovat sociální sítě od Marketing Heroes!

 

Lukáš Dadej – Jak pracovat se správcem reklam?

Termín konání 17. 4. 2018, 16.00 – 18.00

Už si někdy vytvářel placenou reklamu na Facebooku nebo Instagramu? Ale návratnost investic nebyla podle tvých představ… Přijď se i TY učit od Marketing Heroes, navrhnout a vytvořit komplexní reklamní kampaň, na základě nejnovějších trendů a ověřených příkladů z praxe, která opravdu prodává!

 

Filip Štroch – Základy B2B trhu

Termín konání 24. 4. 2018, 16.00 – 18.00

Na úvodním workshopu si povíme o počátcích B2B marketingu, ale i současných výzvách. Podíváme se, jak je to s B2B marketingem ve světě a jaký je aktuální stav v ČR. Na praktických příkladech si ukážeme jednotlivé aplikace aktuálních marketingových strategií a vysvětlíme si jejich základní principy. Společně si projdeme nejčastěji využíváné marketingové nástroje a ukážeme si jak se v B2B tvoří obsah. V závěrečné diskusi se pokusíme odhalit co nejvíce způsobů, jak lze jednotlivé procesy v B2B automatizovat.

Filip Štroch – Nástroje na trhu B2B

Termín konání 2. 5. 2018, 16.00 – 18.00

Po stručném úvodu o historii a stavu B2B marketingu v Čechách, se pustíme do rozboru aktuálních marketingových strategií a jejich využití v rozlišných B2B odvětvích. Seznámíme se s marketingovými cíly, které je vhodné sledovat a podrobně si popíšeme nejčastěji využívané nástroje, kterými lze těchto cílů dosahovat. Na případových studiích reálných podniků si ukážeme praktické aplikace těchto nástrojů a jak je lze zařadit do jednotné koncepce marketingové a obchodní strategie podniku.