Cyklus workshopů - online marketing

Cyklus workshopů – online marketing 

(zimní semestr)


Přijďte si poslechnout opravdové experty z oblastí online marketingu! Jedinečná sestava zvučných jmen, příležitost, která se neodmítá.

Radek Hudák – Základy online marketingu

Termín konání 25. 9. 2017, 17.00 – 19.00

Bez online marketingu to v dnešním světe podnikání jednoduše nejde. Sladění nástrojů online marketingového prostředí je nedílnou součástí vytváření nabídky pro zákazníky, která jim přináší hodnotu. Na workshopu s Radkem Hudákem se seznámíme se základními principy současného online marketingu. Zaměří se především na objasnění jeho významu pro podnikání v současnosti, cílení, platformy a klíčová slova. Součástí budou také praktické ukázky jednotlivých online marketingových kanálů a konkrétních nástrojů běžně používaných v prostředí online marketingu.

Petr Andrýsek – Strategie na sociálních sítích

Termín konání 3. 10. 2017, 17.00 – 19.00

Sociální média vedou boj o pozornost zákazníků a stávají se tou nejefektivnější platformou. Jak tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Bez dat jsme jen lidi s názorem. A data nám ukazují, že stejně jako se weby začali tvořit mobile-first, bude třeba tvořit obsah Social Media First. Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci. Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? To se dozvíme na workshopu s Petrem Andrýskem z agentury Socialsharks, která tvoří obsah pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další.

Lucie Jebavá – Jak být králem sociálních sítí

Termín konání 10. 10. 2017, 17.00 – 19.00

Obsah je král. To už víme všichni. Ale jak to udělat, abychom svému oboru opravdu kralovali? Jak se vyznat ve světě, kde publikum na Facebooku začíná stárnout a mladí lidé tráví čas u Insta Stories? Co má s obsahem společného OPICE a gravitace? A proč bychom nikdy při tvorbě komunikace na sociálních sítích neměli zapomínat na jádro značky? To vše a mnohem víc se dozvíme na workshopu s Luckou Jebavou.

Lukáš Dadej – Výkon reklamy na Facebooku

Termín konání 17. 10. 2017, 17.00 – 19.00

Jak správně propagovat na Facebooku? S Lukášem Dadejem na workshopu o tom, jak využít Facebook, ten nejsilnější marketingový nástroj, jaký kdy lidstvo mělo, na 100% pro svou propagaci. Vysvětlí základní principy fungování Facebook reklamy a jak důležité je její cílení. Ukáže, jak by taková reklama měla, ale i neměla vypadat. A nakonec jich několik vytvoří a ukáže, jak je vyhodnocovat. Výsledkem bude vytvoření několika reklamních kampaní s cílením na potencionální zákazníky, které můžou být ihned spuštěny.

Kateřina Foltánková – Obsah na webu, který prodává

Termín konání 24. 10. 2017, 17.00 – 19.00

Obsahový marketing neboli content marketing je trendem posledních několika let. Tento způsob komunikace vznikl jako reakce na změnu vnímání a přijímání reklamy ze strany spotřebitelů napříč věkovým spektrem. Jak tedy obsahem na webu zaujmout zákazníka v každé fázi nákupního procesu? Řešením je komplexní obsahová strategie založená na potřebách těchto zákazníků. Kateřina Foltánková z Obsahové agentury nám na praktickém workshopu ukáže, jak takovou strategii připravit pro vlastní byznys.

Tomáš Hrabec – Jak udělat web přívětivým

Termín konání 31. 10. 2017, 17.00 – 19.00

Na internetu je spousta příkladů grafiky, která zvedla konverze o desítky procent. Je vhodné ji převzít do svého webu? Jak se k tomu postavit a co to může způsobit? Re-design je super vize, jak nahodit moderní kabát, ale není to spíš stezka odvahy? Nesmíme zapomenout ani na čím dál oblíbenější mobilní verze webu a kolik pozornosti ji dát. A co velké české značky a UX? Vědí moc dobře, co dělají nebo tápou? Přijďte to probrat na workshop s Tomášem Hrabcem.

Václav Prak – Marketingová komunikace B2B

Termín konání 7. 11. 2017, 17.00 – 19.00

S Václavem Prakem se podíváme na základní pilíře marketingové komunikace a fungující ingredience efektivního prodeje. Přiblíží persony a vysvětlí, proč je to základ všeho. Praktickým příkladem ukáže, jak je udělat kvalitně a rychle. Načrtne i USP: Unique Selling Point – jak se k tomu postavit spolu s příklady z kategorie best practice + pokus o vytvoření/sepsání/revizi. Zaměří se také na online/offline marketingové komunikační kanály a jejich provázanost. Návaznost na persony představí modelem SeeThinkDoCare a příkladem použití STDC v RAYNETu. Právě v softwarové společnosti RAYNET, která produkuje nejpoužívanější české CRM, se Václav stará o marketing.

Martin Valas – Webová grafika

Termín konání 14. 11. 2017, 17.00 – 19.00

Jak se připravit a hlavně jak udělat super design? Matin Valas vysvětlí, že udělat dobrou webovou grafiku není jen o vizuálním názoru klienta nebo designera, ale taky o tom, jaké cílovce prodáváme a co prodáváme. Martin půjde do hloubky, ukáže praktické ukázky z projektů, na kterých pracoval, jakou roli hraje webová grafika při celkovém návrhu webu, jednoduché metody pro výzkum a testování grafiky a další fígle z jeho design procesu. Co si odneseme? Ucelený přehled o tom, co by webová grafika měla v ideálním případě řešit.