Zadání BG Academy 7!

Zadání BG Academy 7!

Příběh čistě české společnosti Emos se začal odvíjet v roce 1991 v Přerově. V průběhu let se z ní stala moderní obchodní firma, která dorostla až do podoby koncernu se čtyřmi zahraničními pobočkami. Pod svou značkou firma vyvíjí a distribuuje elektro zboží různého charakteru. Od žárovek a svítidel až po monitorovací techniku a vysokofrekvenční techniku v podobě antén a jejich příslušenství. Zadáním studentského týmu bude na základě analýz, srovnání konkurenčních nabídek a seznámení se s technickou stránkou výrobků navrhnout úpravy v prezentaci vybraného sortimentu. Nadefinují cílovou skupinu zákazníků a vytvoří komunikační kampaň.

Již od roku 1990 je na křižovatce “U Slunka” v Karviné – Ráji vyhledávané místo mnoha lidí z Karviné i dalekého okolí. Někteří zde chodí na gofry celý svůj život. A to již 29 let. Domácí gofry a šlehačka, k tomu marmeláda, ananas a čokopoleva. Toto jsou Karvinské Gofry tak, jak je známe a máme rádi. Studenti se v rámci tohoto zadání zaměří na propagaci této jedinečné pochoutky a zvyšování povědomí o její značce i mimo karvinský region. Součásti bude vytvoření konceptu rozšíření poboček, či zkoncipování franšízového konceptu.

Inovativní česká firma Salutem Pharma se zabývá výzkumem, vývojem a distribucí originálních doplňků stravy a vitaminových přípravků. Posláním této firmy je nabízet spotřebitelům produkty, které efektivně pomáhají upevnit jejich zdraví, posílit kondici a podpořit osobitou krásu. Zadáním BG Academy bude navrhnout on-line marketingovou kampaň s důrazem na sociální média pro novou formu Bio proteinových koktejlů GreenPro. Jedná se o Bio proteinové náplně pro zdravý životní styl a doplnění dietního programu.

Zásilková krabice z lepenky, FairBox, je určená převážně k zasílání produktů nakoupených z e-shopů. Krabice obsahuje průhledný průzor, který zajišťuje kontrolu přijatého zboží bez nutnosti poškození obalu. Je-li zboží vadné, či nesouhlasí s objednávkou, je možné takto neporušený obal vrátit bez složitého reklamačního řešení. V rámci tohoto zadání studenti vytvoří obchodní model pro portály jako mimibazar, sbazar. Součástí bude také obsahová strategie a úprava webových stránek, čemuž bude předcházet uživatelské testování.

NetDirect je ostravská společnost s dlouholetou zkušeností s tvorbou e-shopů na míru. Jedním z jejich produktů je také platforma Fastcentrik, díky které si uživatelé mohou sami jednoduše vytvořit e-shop a rozjet své podnikání. Této platformě se také bude týkat zadání pro studenty BG Academy. Studenti budou tvořit koncept podnikatelské soutěže určené pro VŠ studenty napříč republikou, jenž bude spočívat v motivaci studentů nejen vymyslet, ale rovnou realizovat svůj podnikatelský záměr spočívající ve tvorbě a provozu vlastního e-shopu. Součástí zadání bude také zabezpečit propagaci této soutěže, aby se do soutěže zapojil dostatek studentů.

Karviná je dynamicky se rozvíjející město, které se snaží, aby obyvatelé, kteří zde žijí, byli naprosto spokojeni a mohli si užít plnohodnotný život. Karviná chce využít potenciálu mladých studentů a dává jim možnost prostřednictvím BG Academy pracovat na zadání rebrandingu města. Vzhledem k tomu, že organizace spadající pod město nemají jednotný vizuální styl, a tedy každá z těchto organizací vystupuje rozdílným způsobem, vyvstává potřeba sjednocení jejich prezentace, o co se postará tým studentů BG Academy.

FiHa je česká pop-rocková hudební skupina. V roce 2010 se stali objevem roku v anketě Rockaréna. Na podzim 2010 vydali svůj první klip Angry. V lednu 2011 skupina vydala vlastním nákladem debutové album We Are Angry. So What?!. Studenti svou pozornost zaměří na propagaci a budování značky této kapely a to hlavně v online prostředí sociálních sítí.

Dragon Cup jsou slavnosti dračích bojovníků, které se každoročně konají v Karviné. Jedná se o událost inspirující všechny návštěvníky ke zdravému životnímu stylu, hrdinským činům a nekončícímu zlepšování svých dovedností v oblasti bojových umění. Součástí programu jsou i statické a dynamické ukázky ozbrojených složek. Úlohou pro tým studentů bude propagace této těchto události u široké veřejnosti, v off-line i on-line formě.