Zadání 5. ročníku BG Academy

Zadání 5. ročníku BG Academy

P&A Thrax je sociálním podnikem vyrábějícím sypké směsi, jako jsou proteiny a doplňky stravy. Působí na tuzemském trhu s ambicí expandovat na zahraniční trh. V rámci zadání studenti vytvoří vlastní produkt na základě analýzy zahraničních trhů, a poté si jej sami zavedou na český, popřípadě evropský trh.

 

Vaříme pro Vás – Facebook

Lapet Gastro – Facebook

Firma Lapet Gastro rozvážející kvalitní chutná jídla v rámci Moravskoslezského kraje, hlavně na Ostravsku a Novojičínsku. Služby jsou určeny především menším firmám, ale také domácnostem – zejména seniorům, maminkám na mateřské dovolené, studentům i všem ostatním, kteří zrovna nemohou či nechtějí vařit. Studenti pracující na tomto zadání se zaměří na konkrétní realizaci marketingových kampaní s cílem získání vyššího počtu návštěvníků webu a následným navýšením počtu objednávek.

 

Miomove – Facebook

Firmu Miomove reprezentuje tým mladých lidí ze Zlína a okolí vyvíjející koncept Chytré boty miomove. Pomocí nových inovativních technologií nabízí možnost sledovat pokroky v běhání. Jejich senzory mají exklusivní schopnost téměř lineárně reagovat i na nepatrné změny sil, které na ně působí. V rámci zadání firmy Miomove budou studenti připravovat propagaci aplikace, která je součástí řešení chytré boty.

 

OPF SLU – Facebook

Obchodně podnikatelská fakulta si vytvořila za poměrně krátkou dobu své existence příznivou výchozí pozici pro další růst a zvýraznění svého postavení. Chce být fakultou dobře prosperující, i nadále srovnatelnou s předními vysokoškolskými institucemi doma a v zahraničí, harmonicky a vyváženě prohlubující kvalitu práce ve všech rovinách své činnosti. Zadáním pro studenty bude realizace marketingové strategie a vytvoření kampaně zacílené na potenciální studenty OPF. Součástí budou návrhy v oblasti online i offline medií a implementace nové koncepce značky v komunikaci.

 

Perwood – Facebook

Společnost je českým výrobcem materiálu WPC, z něhož vyrábí celou řadu různých profilů, které prodává pod vlastní registrovanou značkou Perwood. Jedná se o nový stavební materiál, který spojuje nejlepší vlastnosti dřeva a PVC, je vysoce odolný vůči vodě, hnilobě, parazitům a slunci. V tomto zadání se budou studenti zabývat zaváděním modifikovaného produktu na trh. Budou řešit jeho marketingovou komunikaci a propagaci v rámci trhu B2B.

 

Dileris – Facebook

Jedná se o ryze českou soukromou společnost, která svou působností pokrývá celou republiku. Dileris se již od svého založení zabývá službami v oblasti informačních technologií a v této oblasti se dlouhodobě zaměřuje především na komplexní správu hardwarového vybavení, prodej zařízení, záruční a pozáruční servis až po ekologickou likvidaci. Zadání této firmy se bude týkat optimalizace webové stránky z pohledu uživatelské přívětivosti a následným přilákáním relevantní cílové skupiny uživatelů na tento web.

 

MAPOi je členem skupiny MAPO Group, který se zaměřuje na inovativní přístupy. Cílí své aktivity do zdravotnictví v jeho nejmodernějším pojetí, které dnešní dostupná technologie nabízí. Od multimediálních nástrojů pro komunikaci s pacientem, přes dodávky špičkové zdravotnické techniky až po participaci na vývoji nových metod ve včasné diagnostice a prevenci onemocnění. V BG Academy budou studenti tvořit marketingovou strategii pro nově vznikající produkt s celosvětovým potenciálem.

 

Narran – Facebook

Firma Narran se komplexně věnuje laserovým strojům včetně jejich dodání, instalace a servisu. Jejich sortiment obsahuje světové značky laserových zařízení, náhradních dílů a dalších doprovodných služeb týkající se školení a vzdělávání, které zabezpečují efektivní zařazení jejich produktů do výrobního procesu. Studenti budou designovat marketingovou komunikaci konkrétní produktové řady laserů, v rámci které se vymezí komunikační kanály a jejich konkrétní náplň.