Zadání BG Academy 6!

Zadání BG Academy 6!

Karviná je dynamicky se rozvíjející město, které plně využívá svého potenciálu, aby splnilo nejdůležitější prvky, které jsou od města jako takového očekávány. Karviná se snaží, aby obyvatelé, kteří zde žijí, byli naprosto spokojeni a mohli si užit plnohodnotný život. Dalšími prvky jsou bezpečnost a zábava, která ke spokojenosti občanů nedílně patří. Proto město Karviná chce využít potenciálu mladých studentů, kteří se budou podílet na konceptu a následné realizaci události, která by měla naplnit očekávání občanů města. Studenti budou v kontaktu s užším vedením města a komplexně se budou starat o naplánování celé události včetně její propagace i organizace – event management.

 

Společnost Auto Tichý s.r.o. je prodejce třech značek aut – Peugeot, Citroën a Ford a má prodejny jak v Ostravě tak v Havířově. Mimo tuto činnost taktéž provozuje autopůjčovnu, autoškolu či aeroškolu. V rámci zadání pro tento semestr budou studenti řešit především ROPO kampaň. Tedy kampaň, která bude probíhat v online prostředí a bude mít za cíl návštěvu či nákup v kamenné pobočce. Pro tuto kampaň budeme využívat všech online kanálů, především sociálních sítí.

 

Firma MIRdesign přišla na trh s konstrukcí, která lidem umožňuje efektivní bydlení. Dnes se pyšní první zasypanou dřevostavbou tohoto typu na světě. Její jedinečný design vychází z konstrukčních systémů vesmírných stanic a důlních děl. Těchto obytných dřevostaveb chce mít firma po světě mnohem více, a tak se naši studenti budou zabývat tím, jak se nejlépe dostat ke klientele, která by si tento dům koupila či pronajala.

 

SMO, městská akciová společnost Orlová je v současnosti jednou z největších firem v Orlové. Prvotním úkolem společnosti je poskytování komunálních služeb. SMO Provozuje několik sportovišť, od zimního stadionu, přes tenisové kurty až po krytý bazén.  Právě pod krytým bazénem momentálně vzniká nové wellnes centrum. Úkolem týmu v Business Gate Academy bude vytvořit lokální marketingovou strategii, která přiláká návštěvníky z karvinského regionu. Součásti strategie bude úvodní kampaň. Koncept a obsah kampaně bude záviset čistě na kreativitě studentů, kteří budou na zadání pracovat.

 

Simply You Pharmaceuticals je druhá největší farmaceutická společnost působící na území České republiky a v dalších více než 30 zemích světa. Tato firma se zabývá vývojem a prodejem doplňků stravy, farmakosmetiky a zdravotnických prostředků pro zdravější a spokojenější život zákazníků. Mezi její nejznámější produkty patří přípravky jako Clavin nebo ArginMax. Mimo tyto přípravky je firma zodpovědná za značku Dr. Weiss, Ocutein Priessnitz nebo Cannaderm – např. Mentholka, Thermolka (brandy známé svou spoluprací s českou tenisovou jedničkou Karolínou Plíškovou). Svým mediálním rozpočtem se řadí mezi TOP 10 nejvíce inzerujících firem v ČR a na Slovensku, a to jak v TV, tak v printových kampaních. V rámci příštího zadání Business Gate Academy bude tým studentů zpracovávat strategii marketingové komunikace pro doplněk stravy Decolen, jenž je určen pro ženy a slouží pro podporu zpevnění, plnosti a celkového zdraví prsou. Jeho unikátní složení zajišťují rostlinné extrakty.

 

Jedná se o českou rodinnou firmu, která nabízí na svém E-SHOPU profesionální vybavení do kuchyní, restaurací či jídelen. V sortimentu Kitchenstore si vybere každý. Jak začátečník, tak zkušený kuchyňský guru. Nabízejí vše od velkých spotřebičů až po minutky. V tomto zadání se budou studenti zabývat jeho marketingovou komunikací a propagací v rámci trhu B2B a to vše zaměřené na online komunikační kanály.

 

Firma LevitPen, jejímž spoluzakladatelem je absolvent SLU OPF v Karviné, se zabývá výrobou a prodejem luxusních multifunkčních per. Těch, která propojují odvážný design a funkčnost. Jedná se o první levitující modulární pero na světě. Ambicí LevitPen je prosadit se, jak na trhu tuzemském, tak hlavně zahraničním. Zadání je stejně zajímavé, jako samotný produkt. V rámci zadání BG Academy, budou mít studenti za úkol vymyslet návrhy na nevšední propagaci prostřednictvím kampaní, které pomohou zvýšit povědomí o této nové generaci per a zároveň upoutají pozornost nejen potencionálních zákazníků, ale i široké veřejnosti.

 

Feratt je česká firma zabývající se pánskou, převážně společenskou, módou. Mezi hlavní produkty patří pánské obleky a košile vlastní značky. Po celé ČR má Feratt 11 prodejen a její hlavní tváří je herec a bavič Martin Dejdar. Studenti pracující na tomto zadání se zaměří na tvorbu marketingové strategie především v online prostředí.